2010. április 24., szombat

PAFE-2010.


Sziasztok!

Az idei nyár a fesztiválokról fog szólni. Jöttök?

Buli itt Buli amott szerintem érdemes megtudni kinek mi van legközelebb. Lesz itt minden, ami szem-szájnak ingere. Olcsóbb „gyerekcentrikusabb” fesztek, valamint drágább és nagyobbat szólók. Jó olvasást:Barbi;)

A Pafe vagyis a Pannónia Fesztivál idén Várpalotán kerül megrendezésre, méghozzá május 20-tól 23-ig. És igen pünkösdkor legyen időd kiheverni… Idén még több őrült dologban lehet részed, mint tavaly. Szeretnéd megcsillogtatni a tudásod ország világ előtt? Itt megteheted! Mindössze annyi dolog van, hogy meglátogatod a honlapjukat és pályázol. Na de hagyjuk az unalmas reklámdumát csapjuk bele a lecsóba! Hogy kik lesznek az idei fellépők? Hogy csak párat soroljak fel: Quimby, Kis Pál és borz, Kiscsillag, Péterfy Bori. És persze a ráadás: külön metál színpad metálosoknak! 900 Ft, három pedig 3500 Ft. Sőt ha nem múltál el még 12, szülői felügyelettel ingyenesen léphetsz be. Szóval szerintem érdemes elmenni. Kaját sajnos nem vihetsz sem italt, de nem kell aggódni, nem fogsz se, éhen se szomjan halni, mert az étel és italkínálat kedvezményes. Jó kis marketingfogás. Ha nem akarsz a fesztivál ideje alatt ingázni (ki a fene akarna? ) akkor érvényes karszalaggal igénybe veheted a fesztivál kempingjét teljesen ingyen. Ha pedig nem fűl a fogad, hogy hálózsákban aludjál (amit valljuk be jó buli, de elég kényelmetlen) akkor a www.varpalota.hu -n keress egy kiadó szobát. Én a sátrat javaslom. Idén a Pafe némileg a környezetvédelemre is tesz hangsúlyt, és mivel én elvetemült környezetvédő vagyok ezt igen nagyra értékelem, és lehet, hogy jövőre én is megtisztelem őket. Szóval a záróbuli idén nagyon izgalmas lesz már akinek. Na jó nem húzom tovább az idegeiteket, faültetés lesz! Szerintem tök jó hogy gondoltak erre is, mert egyre több fakitermelés. Ha úgy érzed, hogy te városodban is kevés a fa a Pafe segít, hogy zöldebb legyen.(ugye megint itt egy csúnya link, ahol többet tudhatsz meg: http://www.pannoniafesztival.hu/faulteto-program/ )

Mindent összevetve szerintem nagyon is érdemes elmenni, főleg aki még Fesztivál szűz. Már csak azért is hogy támogassuk a magyar előadókat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Friends

Followers

Fave This

My Band Copyright © 2009 Not Magazine 4 Column is Designed by Ipietoon Sponsored by Dezigntuts