2010. április 11., vasárnap

Road Stone

A Road Stone több tagváltáson ment keresztül, most a végső és állandó tagokkal (Ruska Peti, Horváth Robi, Angyal Ádám) készített interjút olvashatjátok, amit szerény személyen készített és dolgozott fel. A srácok rendkívül kedvesek és szimpatikusak voltak. Nagyravágyó terveik vannak. Hát hajrá remélem, megvalósul. Ha szeretnétek figyelemmel követni a bandával kapcsolatos eseményeket, és minél előbb értesülni a koncertekről, akkor itt a banda weboldala: www.roadstonemusic.hu . Bátran nézegessétek üzenő faluk is van ;) !






















Barbi: Sziasztok! Először az lenne a kérésem, hogy mutatkozzatok be, és mondjátok el, melyik suliba jártok, hány évesek vagytok, valamint azt, hogy milyen posztot töltitek be a bandában!
Peti: Ruska Péter vagyok, jövő héten leszek 16, a gitár poszton vagyok és a Págiszba járok.
Ádám: Angyal Ádám vagyok a Széchenyi Egyetemre, járok és basszusgitározom, valamint 20 éves vagyok.
Robi: Horvát Róbert vagyok 16 éves és dobolok.

Barbi: Most a Petihez intézek egy kérdést, hogy hány évesen kezdtél el gitározni?
P: 10.

És hogyan tanultatok meg hangszeren játszani? Tanárral vagy magatoktól?
P: Engem még tanár nem látott!:)
Á: Én tanultam zongorán is játszani tanárhoz jártam és később tanultam meg basszusgitáron játszani.

B: Mit szerettek még csinálni a zenélésen kívül? Hobbik?
P. Zenélni. Mit az állat!
Á: Engem a horgászat is érdekel.
R. Rajzolni és aludni.
P: Az aztán nagy hobbi. :D

B: Miért én nekem is az az egyik hobbim! :) És egyébként a zenéléssel hogy álltok? A jövőben mivel szeretnétek foglalkozni?
Á: A zenélés a mindenem! És egyértelműen a zenével!
P: Zene!
R: Zene!
Á: Nagy terveink vannak, amit a zenével szeretnénk honorálni!

B: Egyértelmű. Hallottam, hogy részt vettetek a „Sztárvadász” tehetségkutatón. Ott hányadik helyezést értetek el?
P: Igazából a zenekarok között elsők lettünk. És persze nem volt protekciónk!

B: Esetleg nyertetek-e valamilyen díjat még?
Á: Igen részt vettünk a Kisfaludy napokon is.


B: A zenélés mennyire megy rá magánéletetekre?
Á: Igazából ezt megbeszéltük magunk között, hogy a suli az első!

B: És a szüleitek hogy vannak ezzel?
P: Természetesen támogatnak!

B: Merrefele zenéltek? Amolyan garázsbanda vagytok? Stílus?
P: Igen. Rockot játszunk, de van benne metál is.

B: A koncerteken azok, akik meghallgatnak titeket, hogy viszonyulnak hozzátok?
P: Visítoznak és ölelgetnek.
R: Ja mint Sikátorban.
Á: Na ja. Az nem volt semmi!

B: Hol szoktatok fellépni? Rómer vagy ilyesmi?
(Mindhárman egyszerre): Áhhh.
P: Győrből nagyon kiszorultunk a clubok nagyképűsége miatt, pl. telefonkinyomogatás, nem vagyok hajlandó tárgyalni, Győrrel nem is nagyon foglalkozunk, motoros találkozókon. Győr környéki falvakba járunk. Május 1. Enesén lesz koncertünk. 15.-én saját fellépési rendezvényünk lesz Abdán egész napos rendezvény akkor Júniusban egy nagy motoros találkozó.

B: Honnan jött a nevetek?
P: Hát ültünk a pincében és jött:)

B: Tervezetiek, hogy jövőben kiadtok egy lemezt?
P: Igen! Folyamatosan készül:) Vannak nagyvonalú terveink! A lemezünk 13 saját szerzeményt fog tartalmazni és a 2008-ban készült demó lemezünk is rá fog kerülni.

B: Ugye bár rockerek vagytok. Ne érnek titeket atrocitások? Veletek szemben zéró a tolerancia?
P: Nem dehogy!
Á: Mivel ugye én négy évvel idősebb vagyok, mint ők ezért én lényegében a rockerek világában nőttem fel 
R: Nem. De ha beszólnának, visszaszólnék.


B: Fiúk, nagyon örültem, hogy elkészíthettem az interjút veletek! Köszönöm.
Road Stone: Mi köszönjük a lehetőséget!



Remélem a Road Stone rajongók kíváncsiságát sikerült kielégítenem! Továbbra is olvassátok a blogot mert sok új és tehetséges fiatal feltörekvő zenekart hozunk el nektek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Friends

Followers

Fave This

My Band Copyright © 2009 Not Magazine 4 Column is Designed by Ipietoon Sponsored by Dezigntuts