2010. május 21., péntek

Blues Revolver- Finish

Elérkeztünk a Blues Revolver bemutató sorozatának uccsó részéhez, amikor végre sikerült az egész bandát befogni. Nem is akárhogy…



Sikerült elmennünk a május 15.-i esztergomi koncertjükre. Csak hogy érezzétek, az egész hangulatát,meg úgy kompletten mindent, leírnám részletesen, hogy hogy is megy ez nálunk.

Aznap volt az első égszakadós, megfagyós nap, és mivel szabadtéri koncertről volt szó, elég nehézkesen ment a megszervezés és odajutás. Nekünk az volt az aznapi 3. koncertünk, szóval „elázni már nem fogunk” alapon nekivágtunk, Győrből Esztergomnak.

Másfél óra alatt oda is értünk, a hangulatot az úton rendesen megalapoztuk (köszönet a 30y-nak, Foo Fightersnek, Irie Maffiának és a Hiperkarmának :D)

Esztergom,Széchenyi tér… Időben ott voltunk, amire (nem kéne,de..) büszke vagyok (külön köszönet a sofőrünknek.”puszianyu” ) .


Mire odaértünk Blues Revolver már a színpadon hangolt. El is kezdtek játszani és hűű volt itt minden… Jimmy Hendrixtől a háton gitározáson keresztül (külön gratula Ákosnak, ez a showbusiness ) a saját számokig. Ahhoz képest, hogy a hőmérséklet körülbelül a 10 fokot súrolta, az eső pedig természetesen egyre jobban zuhogott, a hangulat nagyon jó volt.

A koncert vége felé tartottak egy kis hatásszünetet, (fiúúúúúk, tudjuk, hogy ezt előre elterveztétek…) ugyanis beáztak a kábelek,vezetékek nem tudom mik, a technikai részéhez nem értek. Persze ezt is sikerült megoldani, így lement a koncert utolsó negyed órája is.

Miután sikerült összeszednünk a csapatot, és a 10 percig tartó ömlengésünket is végig hallgatták a srácok,hogy milyen jók voltak, még egy interjút is összehoztunk. És ha már eddig eljutottunk, azt hiszem ezt is megosztom veletek. (a zárójeles részek különböző helyzetjelentések, hogy a többség értse is, miről is van közben szó.)



- Hányadik koncertetek volt a mai?

- 4.

-Milyennek éreztétek ezt a koncertet?

-Ákos: Jól sikerült, nem? Én úgy érzem…

-Dani: Aha,szerintem nem volt túl sok hiba.

-Á. : Én jól éreztem magam jól sikerült szerintem.

-D.: Nagyon jó volt.


-Izgultatok? Lámpaláz?

-Á.: Én egyáltalán nem izgultam. Lámpaláz eleinte volt,de mostmár nincs.

-D.: Nem, én sem, egyáltalán nem


-Nem voltatok idegesek az eső miatt,meg az egész nem túl szabadtéri-kompatibilis időjárás miatt?.

-D.:- Amiatt azért, mert persze így kevesebben jöttek el.
-Á.:Egyik számunk illett is erre az időjárásra, a Couldn’t stand the Weather.


-Volt valami adatotok, hogy kb. hányan lesznek itt?

-Á.: Nem igazán.

-D.: De ennél biztos, hogy többre számítottunk.


-Csináltok még szabadtéri koncertet?

-D.: Persze,hogy csinálunk.

-Á.:Mindenképpen.



-Következő koncert?

- Hát,arról igazából nem tudunk semmi biztosat mondani, lesz egy falunap, ami a legközelebbi, de még erről sincs semmi biztos, nincs még teljesen lebeszélve.


-Nyár?

-D.: Nyáron lesz jó sok. Lesz egy Pécsen is.


-Pécsen?

-Igen kaptunk egy meghívást, amit egy közlekedési csoporttól kaptunk, egy házi bulira.


-Terveztek valami „nagyonnagy durranást” nyárra?

-Tervezni nem tervezünk, de meghívást lehet, hogy fogunk kapni. Szerintem a pécsi is egy ilyen nagyobb durranás lesz, nyár közepén. Egy győri sráctól kaptam az infót, hogy látott minket az oldalatokon, meg nézett egy pár videót, szimpatikusak vagyunk, és a stílusunk is tetszett neki, így jött a meghívás. Szóval nyár közepén lesz, egy jó nagy buli. És ez is szabadtéri lesz egyébként.


-Amióta az első rész felkerült az oldalra, éreztek valami változást, abban,hogy esetleg többen kerestek titeket, vagy azért ennyire nem érezhető?

- De, sokkal jobban, ismertebbek lettünk általa, többen keresnek meg minket

.

-És visszajelzéseket kaptok?

-Á.: Igen, elég sokat szoktunk kapni általában. (Dani okosan bólogat)

-D.: Persze,hogy kapunk.


-Sokat készültetek erre a koncertre, sokat próbáltatok?

-D.: Hát erre a koncertre igazából semmit nem készültünk.

-Á.: Nem, nem sokat, a suli miatt Daninak nem igazán jött össze, nem nagyon tudtunk próbálni, csak hétvégén.


-És most rákapcsoltok, vagy koncert után kis pihenő?

(tökegyszerre): Rákapcsolunk. Még jobban, mert több számot szeretnénk. Szeretnénk naponta próbákat.

-Á.: Ha naponta nem is, de gyakrabban. Heti négy próbát mindenképpen szeretnénk.



(közbe Peti is beesik, majdnem szó szerint)

-Peti, te izgultál koncert előtt?

-Igen,egy kicsit szoktam. De ha színpad közelében vagyok, teljesen megnyugszom. Haverokkal vagyok, haverokkal zenélek,imádok dobolni, szeretek előadni. Nagyon jó így zenélni.


-Mit szóltatok ehhez az egész technikai cucchoz? Mi is történt igazából?

-Tele lett vízzel a főkábelnél, és lecsapta a biztosítékot.

-Még pont az utolsó számot el tudtuk játszani, mire belendültünk.


-Jó volt ez így. Egy kis hatásszünet. Volt kedvenc koncertetek?

-P.: Nekem eddig az összes bejött.

-Á.: Nekem talán ez tetszett a legjobban.
-D.: Nekem a csolnoki, műv.házas.


-Hát,srácok, köszi mindent, és további sok sikert!(:

-Mi kösszönjük


Íme. Itt a vége, de azért ne fussatok messze, ugyanis a Blues Revolver június 5.-én Csolnokon (részletek később) 2 órás koncertet ad, és persze közben nagyn valószíűleg fogtok/fogunk még hallani róluk.


És persze ne feledjétek, tombol a PAFE- láz. Aki eddig nem tette meg, az pattanjon buszra,vonatra,lóra, repülőre most, és irány Várpalota, ugyanis szombat-vasárnap (is) a magyar zene nagyjai lépnek fel, mint például 30Y, Péterfy Bori & Love Band, Irie Maffia stb…

Jövő héten pedig elolvashatjátok itt a blogon a saját bőrünkön megtapasztalt PAFE-összefoglalót. ;D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Friends

Followers

Fave This

My Band Copyright © 2009 Not Magazine 4 Column is Designed by Ipietoon Sponsored by Dezigntuts