2010. június 21., hétfő

Miből lesz a cserebogár...

Íme, itt van. Bebizonyítottuk, hogy a fiatal fiú bandák milyen sikeresek tudnak lenni, most itt az idő,hogy megmutassuk, a lányok/nők is ugyanúgy (sőt...) meg állják a helyüket e zenei világban. Élő példám rá Kiss Patrícia...

Kiindulási pontnak vegyük a legelejét. Hogy jut eszébe egy 14-15 éves lánynak,hogy belőle basszusgitáros lesz?

Nos,azt hiszem,hogy a zene az mindenkire hatással van valamilyen szinten.Mindenkire másképp hat.Engem annyira megfogott a hangszerek különböző hangjai,hogy teljesen beleszerettem.Talán szerelem volt első hallásra?! :)

Gondolom, mindenkinek az volt az első kérdése,hogy miért pont a basszusgitár!?

Előszőr nem a basszusgitár volt amin elkezdtem,de úgy gondolom,hogy a zenészek többsége nem tud erre választ adni,hogy miért pont az. Nagyon megtetszett,érdekelt a basszusgitározás.

Az elején érezted már azt,hogy eljutsz odáig,hog egy bandában fogsz zenélni?

Én sosem hittem magamban,hogy egy ilyen "feladatnak" eleget tudnék tenni. Hitt bennem egy ember és ő segített nekem illetve ő indított el ezen az úton.

Amikor meg volt az elhatározás, és a kellő tudásod is,ahoz,hogy elindulj onnan, hogyan tovább? Tudtad kihez,mihez fordulj ahhoz,hogy egy szinttel tovább tudj lépni?

Természetesen kell az ismerettség,hogy bekerülj egy olyan zenekarba ahol megtudod állni a helyed. Nekem sok zenész ismerősőm van és tulajdonképpen ők találtak meg engem,pedig fordítva kellett volna történnie:) Hozzátenném,hogy remek zenészekkel kerültem össze és így nagyon sokat tanultam/tanulok tőlük.

Elindutál, első lépések is meg voltak. Sikerült egyből megtalálni a megfelelő embereket? Összeállt a banda?

Minden kezdet nehéz,ahogy szokás mondani. Sokat gyakoroltam,hogy elérjem azt a szintet ami egy jól működő zenekarhoz kell. Úgy érzem,hogy sikerült. Fantasztikus emberekkel kerültem össze,mint zenészek,mint emberek.


Így alakult meg a L.I.B.? Mesélnél róla?

A "L.I.B" zenekar tagjait nem ismertem azelőtt. Ezt is szintén annak az embernek köszönhetem aki elindított ezen az úton. Ő személyesen ismeri a ritmusgitárosukat. Ők már egy összeállt zenekar volt,basszerost kerestek,így jöttem hát én a képbe:)


Akkor innentől,mint a filmekbe, belecsöppentél a "rocksztár életbe"? Próbák, koncertek és minden jó ami ilyenkor történik? Gondolom élvezted...

Természetesen nagyon jó érzés volt,hogy zenekarban zenélhetek. Nagy hatással van az életemre a zene. Ez olyan megnyugtató nekem,ha rossz a kedved vagy ha jó,csak előkapok egy gitárt és minden más.Megszűnik minden gond. Koncerten meg csak a jó kedv és minden más ....:)tudjátok éljen a Rock and Roll!


Arra mondjuk kiváncsi lennék, hányan "néztek le",azért mert lány vagy. Nem voltak megjegyzések? Vagy esetleg pont fordítva, hogy inkább csak pozitív visszajelzéseket kaptál?

Hál' Istennek közvetlenül nem kaptam negatív visszajelzéseket,de biztos,hogy vannak. Meg kell tanulni ezeket kizárni. Remélem,hogy olyan rosszakat azért nem fogok majd kapni... A pozitív visszajelzések meg mindig jól esnek. Olyan emberek is jönnek koncert után gratulálni akiket nem is ismerek és ez jó érzéssel tölt el. Itt megemlíteném,hogy egy tehetségkutató alkalmával egy elég nagy zenész ,Takáts Tamás ismerte el a zenémet. Ez nagy megtiszteltés volt,hiszem ő már elég elismert a szakmájában. Azóta is ez motivál engem.


A L.I.B. megalakulása óta hogy alakulnak a dolgaid?

Azóta...:)Hát közben összejött egy másik zenekar is. Egy teljesen más formáció,más stílus,más korosztály. Ők már mind a 20as éveiket tapossák,de nagyon jó csapatot alkotunk és hát velük kostóltam bele,hogy milyen is koncertezni. Nagyon tehetségesek.Örülök,hogy rámtaláltak.

Ha valakinek felkeltetted az érdeklődését,hol láthat legközelebb?

Minden koncertdátumot feltüntetünk a honlapunkon : www.myspace.com/lowhighlanders itt képek és zenék is vannak fent. Sajnos hónpokkal előtte nem tudjuk mi se a koncertek idejét és helyét.

Hát,őszintén minden elismerésem, és további hasonlóan sok sikert kívánok!! (: köszönöm az interjút
Ne hülyéskedj,én köszönöm a lehetőséget:)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Friends

Followers

Fave This

My Band Copyright © 2009 Not Magazine 4 Column is Designed by Ipietoon Sponsored by Dezigntuts